
Asst. Prof. Dr. Mohammad Karami (Doktora (Onur), M.A., B.A. (Onur), Yakın Doğu Üniversitesi, Kıbrıs İşletme Yönetimi bölümünde üyedir. Mohammad, kişisel hizmet sektöründe; özellikle güzellik ve kozmetik sektöründe pazarlama yönetimi alanında çalışmaktadır. Temel araştırma ilgi alanı tüketici davranışı, ilişki sürdürülebilirliği, davranışsal niyet, hizmet kalitesi, reklamcılık ve müşteri memnuniyeti üzerine odaklanmıştır. Mohammad, Behavioral Science, Journal of Business Economics and Finance, Journal of Management Marketing and Logistics, International Journal of Management, Accounting & Economics ve Research Journal of Business and Management gibi uluslararası akademik dergilerde çeşitli makaleler yayınlamıştır. Mohammad şu anda planlı davranış teorisi, sosyal değişim teorisi, hizmet kalitesi ölçeği ve ilişki pazarlaması üzerine çalışarak araştırmalarını genişletiyor ve hizmet sektörü çalışmalarında uluslararası iş birliğine istekli.